Factsheet

The Fat Lady: strategisch content bureau

Bezoek:
16/4/2024

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2020

2.219

1.252

356

16,6

2021

2.202

1.208

258

16,9

2022

2.853

1.668

548

17,8

Starten vanuit het centrale verhaal

The Fat Lady is een strategisch content agency dat vertrekt vanuit het centrale verhaal van een merk of organisatie en er dan op toeziet om dit optimaal te vertellen en door te trekken in alle kanalen en geledingen. Ze verzorgen merkstrategie en branding, content creatie en content distributie vanuit die geïntegreerde centrale doelstellingen voor hun klant. 

Ze zetten zowel digitale kanalen, als video en(print) magazines in, om te werken aan onder andere merkbekendheid, het halen van businessdoelen, interne communicatie of employer branding.

The Fat Lady werkt met een team van 20 VTE, waaronder:

  • 1 videograaf en 1 video producer
  • 3 digitale marketeers
  • 4 redacteurs/copywriters
  • 2 strategen, waarvan één focus op digital 2 conceptuele creatieven
  • 5 account managers

Wat ze niet doen: complex development.

Zelf omschrijven ze hun cultuur als: samen, collegiaal.

Referentieklanten: UGent, Unilin, Quick Step, DNS Belgium, Takeda

Gepercipieerde concurrenten: Propaganda, com&co, iO, Happiness

Tech stack: Wordpress, Node.js, Vue, PHP, Flutter, iOS/Android

Voorbeelden: Zandbeek, C3, TCO London

Ondernemingsnummer: 00467.680.253

Gemiddelde klantgrootte: 100k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?