Factsheet

Multiminds: data & customer experience agency

Bezoek:
29/4/2024

Factsheet

/

Omzet

Bruto-marge

EBITDA

VTE

2021

/

784

187

11,9

2022

/

723

81

11,9

2023

/

983

40

13,7

Voor complexe technische expertise

Multiminds analyseert en ontsluit complexe datastromen om een betere customer experience te verzorgen. Ze zijn een onafhankelijke partij voor de analyse van digitale kanalen, en verbeteren op basis van data conversie en UX.

Ze werken een data-strategie uit; daarnaast verbinden ze data-silos, installeren CDP’s, ontwikkelen dashboards om de data op een correcte, samengebrachte manier te analyseren en daaruit aanbevelingen te leveren.

Ze werken liefst voor complexe organisaties (multi-brand en/of multi-country), en zijn bedreven in het samenwerken met complexe ecosystemen van agencies.

Multiminds bestaat uit een team van 24 VTE, waaronder:

  • 2 zaakvoerders
  • 3 strategen (IT en business)
  • 5 business analisten
  • 7 technische developers

Wat ze niet doen: content, websites, media

Zelf omschrijven ze hun cultuur als: vertrouwen, customer intimate, stabiel, integrerend, transparant, kennis delen

Referentieklanten: Colruyt, Teva, Kitchenaid, Dechra, Mediahuis, VRT, Perrigo, PartenaMut, UNICEF Belgium

Gepercipieerde concurrenten: Human37, Deloitte, PWC, Accenture, Stitchd, Element61

Voorbeelden: Zaaz, IIH Nordic

Ondernemingsnummer: 0554.690.837

Gemiddelde klantgrootte: 750k

Genoeg gelezen, tijd om te praten

Zin om met me af te spreken om me op lunch te trakteren? Me eens goed de huid vol te schelden?